2010. december 28., kedd

Persze én is készültem...




...Hancusnak...Korábban elmesélte nekem, hogy úgy szeretne egy receptes könyvet, így természetesen ezt készítettem neki...Illetve a lányainak egy - egy apróságot:D. A "kicsinek" egy apró naffejű mackót:D:D:D (most készítettem ilyet először, de szerintem olyan cuki), a nagylánynak egy horgolt mobil telefon tartót...A képek sajna nem a legjobban sikerültek , de azért remélem látszik:)....





Ma olyan nagyon szép napunk volt...





...régóta várt barátok látogattak ma el hozzánk!Csak pár órát töltött Hancus és Gáborja nálunk, de olyan jó kedvet varázsolt nekem és a családomnak mára, hogy most is mosolyog még a lelkem is ha rájuk gondolok...Sajnos a tervezett pécsi találkozóra nem tudtam elmenni, illetve el is maradt, a gyerekek december 4 óta gyakorlatilag különböző felsőlégúti problémákkal küzdenek (volt itt mindenkinek minden a kötőhártya gyulladástól elkezdve a középfülgyulladáson át a tüdőgyulladásig, illetve 24-én újra lázasodni kezdett a lánykám, igen magas lázakat produkálva, 25-én kénytelenek voltunk orvosi ügyeletet hívni hozzá, csütörtökön még vár ránk egy vérvétel), így már attól féltem, hogy megint nem tud összejönni ez a találkozó. Sajnos a lányaik nem tudtak eljönni, mert én sem mertem megkockáztatni, hogy a lázas ( bár szerencsére ma már jobban van ) lánykám mellé elhozzák a kicsi lányukat...de azért így is nagyon jót beszélgettünk, hamar elröppent az idő és olyan jó volt végre megölelgetni Drága Barátnémat!!! Pont olyan az életben is mint a képeken és a telefonon, csacsogós:D, mosolygós, szeretgetni való:D:D:D!Úgy de úgy örülök, hogy ezt nem is nagyon lehet leírni! A köztünk szövődött barátság nyugodtan mondhatom egészen biztosan életre szóló! Nagyon szép ajándékot/ajándékokt kaptam Hancustól!Hoztam is képeket a hímzés részéről, hogy eldicsekedhessek nektek!
Nagyon szépen köszönöm!


2010. december 19., vasárnap

Jó ügy érdekében..

Ribizli Katánál olvastam erről. Balázska gyógyulását segíti aki mézet vásárol tőlük! Mivel ez egy jó ügy, úgy gondoltam kirakom én is!

2010. december 17., péntek

Egy tündéri angyalfürtös...





...szöszke kislánynak (Ribizli Kata lánykájának) készítettem ezt a kis cicát sok sok szeretettel...Kifejezhetetlen nagy örömömre szolgáltak Kata képei, kedves sorai Lizáról és a cicusról!Kata engedélyével kölcsönöztem a képeket Liza blogjából! Hajrá Lizus, csak így tovább!!! Nagyon örülök minden új dolognak amit elérsz! Köszönöm szépen!

2010. december 11., szombat

Orrlógatok...továbbra is...

...Hmm...azt hiszem ez nem annyira az én időszakom....nem vagyok valami termékeny kreatív dolgokban, viszont lassan gyűjteményem lesz az összes szolgáltatóval valami balhés ügyben..ma pl. a t-home telefonos része zakkant meg...Nem értem..Lehet hülye vagyok és nem tudom, de egy ügyintéző akit bármilyen problémával felkeres egy ügyfél, hogy röhöghet ki hangosan flegmán a beszélgetés közben, ez nem olyan nevetés volt amit jókedvében csinál az ember? Ráadásul szerintem elkövettek egy eljárási hibát és semmilyen kérdésemre konkrét választ nem tudott/vagy akart adni..tiszta hülyének kezelt...Felháborító..Felhúzott...de úgy, hogy panaszt tettem az ügyfélszolgálaton az eljárás módjára az ügyintézésre stb...Ő nem azért van ott hogy az én kérdésemen problémámon röhögjön, hanem azért hogy tájékoztasson arról, hogy mi a módja annak, hogy elintézzem, válaszoljon a kérdésemre még akkor is ha viccesnek találja ( megjegyzem ez nem egy olyan ügy aminek bármelyik része vicces lenne) és megoldjuk normális módon..azt is el lehet mondani normál hangnemben, ha nem lehet megoldani valamit...azt hiszem pont ugyan olyan tiszteletet várhatok el amilyet én adok..Nem?Naív kérdés?Szóval felcseszte a fejem..Hogy valami pozitívat is mondjak van viszont egy tündérbogár ügyintéző a t-mobile+t-home-nál...Na jó az aki felvette a panaszomat végül az is az volt:D, de van egy régi kedvencem akivel már korábban ügyintéztem...Nem írom le ide a nevét, mert htha nem szeretné, de ő hozzá nem fordultam még sohe olyan problémával amit ne oldott volna meg nyílván a hivatalos keretein belül, vagy ne magyarázta volna el, úgy hogy én idióta ügyfél is megértem, akár 20szor is...Szóval köszi!Azt a részt...a másiknak meg nagy bokánrúgást...remélem helyrerakják miután visszahallgatták a beszélgetést:D!

2010. december 9., csütörtök

Nem szoktam ilyet így nyíltan, de most....

...zsörtölődni fogok....mert olyan, de olyan elegem van minden féle szolgáltatóból, ügyintézésből és amúgy is a rohadt életbe...Szóval aki nem akarja olvasni a nyavalygást az most csukjon ablakot, mert én most le fogom írni...Uuuuuutálom, hogy amióta a UPC sharlra változott június óta nem tudom elintézni, hogy számlázzanak egy normális havi díjszabást a szerint, ahogy megállapodtunk, arra a díjcsomagra ahogy én kértem stb...ne számlázzanak ki jogtalanul 3szoros összeget 1 havi díj helyett és ismerjék már el írásban, hogy valóban igazam volt, mert szóban ezt már hallottam, június óta nem tudok náluk egy értelmes valamit is elvégző ügyintézőt találni, mindent képesek megmagyarázni...
Elegem van abból , hogy nyitok egy szolgáltatónál ahol mondjuk 11 éve van mobil telefon előfizetésem, előfizetek internetre és fél infók miatt ( mit megjegyzek az ügyintézőnek kellett volna szerintem elmondania az én igen egyértelmű kijelentéseim alapján -ld internet utalvánnyal szeretném kiegyenlíteni a számlám egy részét- talán jeleznie kellett volna, hogy bocsika ugyan a cégünk egy részénél elfogadot, de nálunk nem...Továbbá nem értem, hogy ha külön sim kártya az internetre, meg külön egy a telefonra, ráadásul egyértelműen elmondtam, hogy én külön az internetet internetutalvánnyal szeretném fizetni akkor miért együttesen egy számlára, egy összegben, egy csekkel érkezik a számla, a szétválasztása miért kerül nekem külön 1500 Ft-ba, holott én az összevonását se kértem, fel sem merült bennem, hogy egy számlára érkezik????Nekem tudnom kell, hogy ők ezt így szokták?
Apró bosszúságok, de mégis csak azok...Szerintem egy ügyintézőnek ennyire kéne felelősnek lennie...Tulajdonképpen mi az érdekük?egy elégedett ügyfél vagy mi?Miért kell állandóan szájtépni és kiharcolni, hogy elvégezze mindenki a munkájá...Francba...Persze tudom a jogaimat, de unom, hogy mindig fordulj felettes szervhez vagy hívd fel őket hallgass végig x percet a hülye automatán...nem lehetne, hogy csak simán?????Nah ennyit az igen morcos Mákból...