2010. január 30., szombat

Fannikám házikója....












Már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy jó volna Fanninak valami kis házikót abrikálni...Ma lesz a negyedik napja hogy az ágyat nyomom, mert szokás szerint miután a gyerekek picit betegek voltak én jól elkaptam tőlük:D, de hosszútávon nem megy nekem a fekvés, így valami csendes molyolós tevékenységet gondoltam ki magamnak..Megmondom őszintén nem vagyok egy varróművész (((ez látszik is))), de egy tapasztalatnak jó volt..Fannikám boldogan birtokba vette, ugyanis már min. 2 hete hallgatom, hogy "anya szeretnék egy rózsaszín házikót a póniknak"....Hát íme:), mondjuk halovány kívül, de rózsaszín:D:D:D..Az alap ötlet nem az enyém, láttam egy angol nyelvű fórumon, illetve itt is egyikőtöknél . Lenne amit máshogy csinálnék, de majd a legközelebbi változatnál..




6 megjegyzés:

Luna (V.Fiona) írta...

Kedves, kukkantson be hozzám egy kis meglepiért! :DDD http://xszemes.blogspot.com/2010/01/dijat-kaptam-es-jatszadoztam-d.html

Jó a házik egyébként és jobbulást! Puszi!!!!

Mák írta...

Bekukkantottam:D:D:D!Átgondolom és én is tovább adom...Nagyon szépen köszönöm!Igyekszem javulgatni...

Amanda írta...

A házikó csodás! Ha letettem a lantot, akarom mondani a himzőtűmet én is varrógépet ragadok és belevágok.
Köszöntelek az oldalamon!

Mák írta...

:DKöszönöm szépen!Benézek hozzád én is!Segédlet linkje kell?

Mák írta...

Itt a link ha esetleg valakit érdekel, bevallom én egy dvd toknyi méretet szabtam alapnak:D:D:D...a tetőnél variátam csak:D.
http://uklassinus.blogspot.com/2008/08/fabric-dollhouse-tutorial.html

Amanda írta...

köszönöm