2010. február 24., szerda

Jöttem dicsekedni:D:D:D...




...biztos jókislány voltam, mert hétfőn becsengetett hozzám a postás és ezeket a gyönyörűségeket hozta nekem Hancustól. Nagyon meglepett vele, miután beteg is voltam nagyon jól is esett az időzítés és ugyan ő szidta a varrását, de el kell, hogy áruljam nektek, hogy az életben még sokkal szebb mint így a képen, én nem találok semmi kivetnivalót rajta! Meg is bőgettél és fannit úgy kellett, hogy leszereljem róla, hogy ne kommunikálja el!Szóval nagyon szépen köszönöm, hogy gondoltál rám!Nagyon tetszik! A másik kis csodám, ugye látjátok?:))....Hihi..Hancusnak köszönhetően én is ollótulajdonos lettem:D!Ez a gyönyörű ezüstös, cirádás, csilli villi rucis olló költözött hozzánk!Már osztom a gyerekeket, hogy senki nem érhet hozzá.Mondjuk Patrikra figyelnem kell, mert Ő nagyon cseles. Ma már fel is avattam az új ollómat:D:D:D..Egy nagyon csajos darabba vágtam bele a DMC 3727-es számú fonalát választottam. Sikított, hogy ne vágjam le, ne vágjam le, de én és az új ollóm:D nem hagytuk magunkat...Ugye tudjátok mi lett a vége:D? Mikor ezek után megkérdeztem fent nevezettet akarja-e, hogy a csipeszemmel csippentsek le az oldalbordájából azt válaszolta nem neeem...inkább az új suhanós ollómat választja...Kaptam még különleges teát a csomagomban, de erről majd később! Nagyon szépen köszönöm Hancus!!!

2 megjegyzés:

Jucus írta...

Nagyon szép meglepit kaptál! Tudtam én, hogy aranyos ez a Hancus!:o)

Mák írta...

ugye?:)Szerintem is:D!