2010. április 15., csütörtök

Régi adósságom a lánykámnak...



Belaktuk...majdnem hogy kicsi lett:D:D:DAzért megmutatom nektek az őskáoszt az ágyában mielőtt valaki azt hinné, hogy csak annyit kellett elhelyezni:D..Fanni nagyon ragaszkodik a dolgaihoz és van hogy úgy kell kilopkodnom a feje alól dolgokat:D:D:D..Múltkor legó kisautóval a párnája alatt aludt:D...






Hónapokkal ez előtt tervbe vettem, hogy varrok Fanninak egy zsebes tartót az ágyához..a keresztszemes mintát ezer éve kiválasztottuk és ki is varrtam neki, csak valahogy nem volt időm összeállítani...Most viszont rászántam magam...Bevallom nem teljesen hátsó szándék nélkül...egyészen egyszerűen megelégeltem az ágyát körülvevő kincsgyűjteményt..az utolsó csepp a pohárban amikor mindez kibővült az elmúlt pár hónap 3 babával...Szóval ma pikk pakk nekiálltam és összevarrtam..Nem lett tökéletes, de a lánykáém boldog vele, illik a kis sarkához:)...Megmutatom nektek milyen lett a kis vacka:D.

6 megjegyzés:

Unknown írta...

Jesszus, ők mind vele alszanak...!!! :O
Cuki lett!
Valami rémlik, mintha a hímzés részét már tényleg láttam volna. :D

Mák írta...

Kalika ezt a jesszusos részt én nap mint nap átélem amikor ágyba szeretném rakni a lánykát és előtte felszabadítom a párnát, a lepedőt, megpróbálom betuszakolni a takarót az ágyába két maci és nyuszika közé:D...

Kalex © írta...

Szuper ez a zsebes tároló, biztos jobban eltudtok pakolni a zsebekbe,... bár látom van mit belepakolni! :o)

Mák írta...

Köszi!:DIgyekeztem, bár a varrogatás annyira nem megy:D:D:D, de a lányka nagyon örült neki és legalább az apróbb vackokat nem kell leszerelni amikor ágyazunk..Még jó, hogy egyenlőre nem ér végg az ágyon:D:D:D:D...

Amanda írta...

Nagyon ötletes, nagyon szép lett! Én is ma törlesztettem, elvittük a Minnie-egeres gobi kereteztetni. És ahogy már sokszor mondta, pirosas keretet kért hozzá!

Mák írta...

Amanda:
Köszi!
Különben ezek az ígéretek nagyon jók:DTőlem Fannikám most éppen lovacskás táskát próbál kikönyörögni:D:D:D...Háát nem tudom...elvileg ötletem lenne csak ez a fránya idő..valahogy minimum 3-4-5 én kellene ahhoz amit szeretnék megvalósítani nekik..Jah igen és a kicsi fiamnak koránál fogva még nincs kimondott kívánsága..:)