2010. november 17., szerda

Kötögettem és horgoltam...








Fanni jégkék szeméhez nagyon jól áll a kék szín...Már elég régen vettem ezt a szőrmókos fonalat, csak nem jutottam el odáig, hogy végre készüljön belőle valami...először a sálra gondoltam, de eszembe jutott,hogy ez sapival együtt lenne jó...Karina segítségével, tanácsával horgoltam meg életem első sapiját...Direktbe valami manósat szerettem volna:)..Mondjuk így ezzel a szőrmók fonalll engem a régi orosz mesés hópihés sapikra emlékeztet:D:D:D:D, a kisasszony külön kérésére gömböket varázsoltam a sapi csúcsára...Fanninak tetszik, a képek szokás szerint nem a legjobbak, de azért remélem látszik a végeredmény:D, bár a fényképeken annyira nem tűnik lelkesnek ( álmos volt, reggel ovi előtt modellkedett nekem).

5 megjegyzés:

Amanda írta...

Tényleg, micsoda kék szemek!
Nagyon jó sapi-sál készült nálad, jól feldobja az effekt-fonal. Nekem is van hasonló, amikor megvettem tetszett, azóta már kiderült nem nagyon való semmihez. De az ötleted új irányt mutat!

Mák írta...

Nah igen,nem egyszerű dolgozni vele, meg önmagában nem is nagyon áll meg, elvágva nem jó, mert bomlik a vége, így egy szimpla bojtot sem lehetett belőle készíteni, ezért kitömött gőmböket kapott a sapi a végére és " vezérszállal" horgoltam oda, nehogy elhagyja magát...meg a sapin is sokat elmélkedtem hogy is legyen, mert először a végére gondoltam a szőrös részt, de rájöttem, hogy az nem tuti , hogy annyira praktikus ha belecsikiz a gyerkőc fülébe, így egy picit feljebb került...így azért maradt tartása is a sapinak...nekem is van még ilyen fonalam, hát nem tudom mire fogom elhasználni....ilyen pulcsi szélére aljára lehet rákötném, vagy gallér helyett ilyen sálszerűen...nem tudom...olyan jópof, hogy ilyen puha:D.

Karina írta...

Kedves Mák!
Micsoda gyönyörű kék szemek! Tényleg nagyon passzol hozzájuk ez a szett :)
Szívből grtaulálok hozzá! Nagyon jól sikerült a sapid és külön köszi, hogy megemlítettél, de a te ügyességeddel lett ilyen különleges! Sok sikert a további horgolt darabokhoz is! Ha megengeded a blogomon megemlítelek, idelinkelek. Még egyszer gratula, csak így tovább! :)

Mák írta...

Karina köszönöm szépen!Tényleg az útmutatásod nélkül nem mertem volna belevágni, így egy picit te is része vagy, hogy így sikerült!Amit külön köszönök, pláne, hogy ismeretlenül megkerestelek és ilyen önzetlenül segítettél!Ha megemlítesz a blogodon azt is köszönöm, mert nagy megtiszteltetésnek tartom!Szóval ez most amilyen hároszoros köszönöm bejegyzés!:)

Karina írta...

Bocsánat, elfelejtettem szólni!

http://3fiaalkot.blogspot.com/2010/12/akikre-buszke-vagyok.html