2010. december 11., szombat

Orrlógatok...továbbra is...

...Hmm...azt hiszem ez nem annyira az én időszakom....nem vagyok valami termékeny kreatív dolgokban, viszont lassan gyűjteményem lesz az összes szolgáltatóval valami balhés ügyben..ma pl. a t-home telefonos része zakkant meg...Nem értem..Lehet hülye vagyok és nem tudom, de egy ügyintéző akit bármilyen problémával felkeres egy ügyfél, hogy röhöghet ki hangosan flegmán a beszélgetés közben, ez nem olyan nevetés volt amit jókedvében csinál az ember? Ráadásul szerintem elkövettek egy eljárási hibát és semmilyen kérdésemre konkrét választ nem tudott/vagy akart adni..tiszta hülyének kezelt...Felháborító..Felhúzott...de úgy, hogy panaszt tettem az ügyfélszolgálaton az eljárás módjára az ügyintézésre stb...Ő nem azért van ott hogy az én kérdésemen problémámon röhögjön, hanem azért hogy tájékoztasson arról, hogy mi a módja annak, hogy elintézzem, válaszoljon a kérdésemre még akkor is ha viccesnek találja ( megjegyzem ez nem egy olyan ügy aminek bármelyik része vicces lenne) és megoldjuk normális módon..azt is el lehet mondani normál hangnemben, ha nem lehet megoldani valamit...azt hiszem pont ugyan olyan tiszteletet várhatok el amilyet én adok..Nem?Naív kérdés?Szóval felcseszte a fejem..Hogy valami pozitívat is mondjak van viszont egy tündérbogár ügyintéző a t-mobile+t-home-nál...Na jó az aki felvette a panaszomat végül az is az volt:D, de van egy régi kedvencem akivel már korábban ügyintéztem...Nem írom le ide a nevét, mert htha nem szeretné, de ő hozzá nem fordultam még sohe olyan problémával amit ne oldott volna meg nyílván a hivatalos keretein belül, vagy ne magyarázta volna el, úgy hogy én idióta ügyfél is megértem, akár 20szor is...Szóval köszi!Azt a részt...a másiknak meg nagy bokánrúgást...remélem helyrerakják miután visszahallgatták a beszélgetést:D!

Nincsenek megjegyzések: