2011. január 7., péntek

Nagy dolog...

Végre a helyén a falvédő....
Terepszemle
Az első igazi öröm a falvédőnek
Fanninak is tetszik...
Itt az új ágy...belakuk...beköltöznek a kis barátok is....
Itt elfér a mamától kapott nagy takaró, kapott rá új huzatot, sok állattal:D:D:D:D...
A jól megérdemelt pihenés, egy mozgalmas nap után, édes álom az új helyünkön:D:D:D:D..

Másnap reggel, mert ugye rend a lelke mindennek...


...történt velünk, Patrik nagyfiú lett, így a kiságyat lecseréltük, nagyfiús ágyra...Valódi kis vackot próbáltunk neki is kialakítani egyenlőre a hely szűkös keretein belül...Befejeztem a falvédőjét...Szerintem nagyon kellemes meleg színeket adott neki ez a kockás polár, a manók és a szegélynek választott mackós anyag...Igyekeztem az ő pihenőhelyét is kialakítani úgy, hogy meleg, barátságos, számára biztonságos környezetet teremtsünk...Szeretném ha jól érezné ott magát és szívesen bújna be az ágyikójába..Talán sikerült...Meglátjuk...Van még mit csiszolni rajta, de első körben itt tartunk...

4 megjegyzés:

Polly írta...

Nagyon jól néz ki a kis birodalom :) sok szép édes álmot kívánok az új ágyban :)
A falvédő nagyon szuper lett!

Mák írta...

Kösziiiii:D:D:D:D:D!Remélem sok szép álma lesz ebben az ágyikóban:D:D:D:D....Vicces, mert ugye ott van az én ágyam mellett és a kiságyból régen mindig az én ágyamra mászott és most is ezt teszi, a támlán át az én ágyamba és onnan le:D:D:D:D, holott le tudna szállni simán is, de a megszokás:D:D:D:D...

Az az igazság, hogy rendesen megdolgoztam a falvédővel:D:D:D:D:D, persze ez nem panasz, de most ezt gondolom:D:D:D:D, mert ennyi varrás tudással ami nekem van:D:D:D:D:D...

hekka írta...

Már darabjaiban is megcsodáltam betűket. Nagyon helyes lett a falvédő, ügyes vagy! :)

Huligánlány írta...

Nagyon klassz lett! (nekem elhiheted:-)))
És külön jó volt, hogy apránként is láthattuk, ahogy készült :-)