2011. március 15., kedd

Sütöttem tortát...


...kívánság volt..."Anya csokitortát vaníliakrémmel..." Igazából egyszerűnek tűnhet a feladat , annak aki rutinos tortasütő, de engem elgondolkodtatott...Mákom volt, hogy pont nézelődtem és rátaláltam Tortaimádó isteni torta receptjére, amiért igen igen hálás vagyok....Nem is győzőm megköszönni elégszer, hgy kimentett a bajból, és taroltunk...Megmutatom mire jutottam...Az első képet szándékosan mutatom , mert olyan gyönyörű magas lett, hogy csak csuda, még sosem volt ilyen sikerélményem tortával, pedig esküszöm nem vagyok egy ász...A fogpiszkáló a gyertyánk helyét szolgálta, mert nem tudtam mennyire törik meg a teteje, ha utólag küzdöm bele:D...és hát a végeredmény szerintem nem lett rossz:D:D:D...Jah és egy képet még mutizok a lánykámról:D:D:D, aki nagyon nagyon örült a kívánságteljesülős tortájának:D...Esküszöm ilyen képet vágott:D:D:D:D, annyira meglepődött:D:D:D:D...pedig sejthette, hogy nincs születésnap torta nélkül:D:D:D...Szóval szuper lett:D:D:D!Tortaimádó köszi a segítséget, még ha nem is tudtál róla:D:D:D:D!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

A tortád szuper lett. És a kiscsaj arca meg mindent megér!!! :DDD

Mák írta...

:D:D:D:D:DUgye?:DNagyon jó érzés volt, pláne így, hogy a kívánsága szerinti tortát sikerült összehozni, ráadásul a kismadár rajta pont illik a mindig csicsergő kislányomhoz:D:D:D:D...