2010. május 29., szombat

Túrótorta...



..a férjem imádja a túrótortámat, a lányom az epret, a kisfiam nagyjából mindent ha a pocakjáról van szó ( nah jó az aranygaluskát nem, de az egy más tészta), én őket imádom és mellesleg, nem vetem meg a rém egyszerű szinte elronthatatlan recepteket...


Ha valakit esetleg érdekel a receptje:


Fél kg túrót , 20 dkg margarint, 1 csomag vaníliás cukrot, ízlés szerint cukrot és egy toját robotgéppel szép simára, krémszerűre keverünk. 2 dl tejben feloldunk 2 evőkanál étkezési zselatint, majd amikor jól felszívta magát, hozzátesszük éppen langyosodó 2 dl tejhez , ahol szépen felolvasztjuk, majd hozzákeverjük a túrós krémhez..Kapcsos tortaformát szépen kirakunk alul babapiskótával, ráöntünk egy adag túrókrémet, egy kis gyümölcs szórunk bele, majd újra túrókrém..Rétegezve..majd a végén a tetejét ízlés szerint díszítjük..Hűtőbe tesszük, kb két óra múlva szilárdul meg annyira, hogy levehető róla a kapcsos forma..Általában én őszibarackból, eperből, szőlőből ( bár ennél ügyelni kell a magokra), barack és körte befőttből készítem. Szerintem lehetne bele banánt is tenni, de én nem szoktam...Véleményem szerint nagyon finom könnyű desszert...

Nincsenek megjegyzések: