2010. december 9., csütörtök

Nem szoktam ilyet így nyíltan, de most....

...zsörtölődni fogok....mert olyan, de olyan elegem van minden féle szolgáltatóból, ügyintézésből és amúgy is a rohadt életbe...Szóval aki nem akarja olvasni a nyavalygást az most csukjon ablakot, mert én most le fogom írni...Uuuuuutálom, hogy amióta a UPC sharlra változott június óta nem tudom elintézni, hogy számlázzanak egy normális havi díjszabást a szerint, ahogy megállapodtunk, arra a díjcsomagra ahogy én kértem stb...ne számlázzanak ki jogtalanul 3szoros összeget 1 havi díj helyett és ismerjék már el írásban, hogy valóban igazam volt, mert szóban ezt már hallottam, június óta nem tudok náluk egy értelmes valamit is elvégző ügyintézőt találni, mindent képesek megmagyarázni...
Elegem van abból , hogy nyitok egy szolgáltatónál ahol mondjuk 11 éve van mobil telefon előfizetésem, előfizetek internetre és fél infók miatt ( mit megjegyzek az ügyintézőnek kellett volna szerintem elmondania az én igen egyértelmű kijelentéseim alapján -ld internet utalvánnyal szeretném kiegyenlíteni a számlám egy részét- talán jeleznie kellett volna, hogy bocsika ugyan a cégünk egy részénél elfogadot, de nálunk nem...Továbbá nem értem, hogy ha külön sim kártya az internetre, meg külön egy a telefonra, ráadásul egyértelműen elmondtam, hogy én külön az internetet internetutalvánnyal szeretném fizetni akkor miért együttesen egy számlára, egy összegben, egy csekkel érkezik a számla, a szétválasztása miért kerül nekem külön 1500 Ft-ba, holott én az összevonását se kértem, fel sem merült bennem, hogy egy számlára érkezik????Nekem tudnom kell, hogy ők ezt így szokták?
Apró bosszúságok, de mégis csak azok...Szerintem egy ügyintézőnek ennyire kéne felelősnek lennie...Tulajdonképpen mi az érdekük?egy elégedett ügyfél vagy mi?Miért kell állandóan szájtépni és kiharcolni, hogy elvégezze mindenki a munkájá...Francba...Persze tudom a jogaimat, de unom, hogy mindig fordulj felettes szervhez vagy hívd fel őket hallgass végig x percet a hülye automatán...nem lehetne, hogy csak simán?????Nah ennyit az igen morcos Mákból...

3 megjegyzés:

Polly írta...

Felesleges szájtépés helyett egy igen egyszerű megoldás: Hírközlési Hatóság!
Csak egy levél.
Nekem a UPC-vel egy fél évig tartó, eredménytelen cirkusznak két hét alatt pontot tettek a végére úgy, hogy kimondták, igazam van. Egyből meg tudta oldani a UPC a problémámat.
Utána az ügyfélszolg. kezicsókolommal köszönt fél évig.

Szente Hanka írta...

Nekünk is gond van UPC-vel. Az internetutalványokkal kavarnak nekünk is. A köv. számlánál kiderül, hogy mizujs, aztén nekünk is jöhet a Hírközlési Hatóság.

Mák írta...

Nem akarlak elkeseríteni de én több hónap küzdelem után jutottam dűlőre velük...