2010. június 25., péntek

Ég a fülem....



..mert mostanában két ajándékot is kaptam és nem is dicsekedtem vele!Mindenkitől elnézést kérek , esküszöm nem azért van mert nem örültem/örülök neki, hanem valahogy nem tudom elszaladnak a napok...Nem volt igazán ideális a fény sem a képekhez...Nah jó magyarázkodok...persze...de tényleg!Szóval bocsiiiii Polly...


Szóval sorjában először Polly lepett meg....még június első hétvégéjén látogattuk meg Pollyt , Lilikét.....juj de rég volt, láng vörös is a fejem...Pedig nagyon jó kis nap volt..csak olyan hamar vége lett..Ezt a gyönyörűséget kaptam, be is költöztem, a kis gyöngyeimmel gombokkal...Nagyon jó kis darab!!!A sok kis rekesz egy csomó érdekességet rejt:D..Jó benne kotorni..van ott kiskutya füléttől kezdve a macska bajuszáig minden:D:D:D:D:D!!!!Köszönöm!!!




Nincsenek megjegyzések: