2010. június 2., szerda

Már a múltkor el akartalak benneteket rontani....




...ezzel a kuglóf recepttel:D:D:D:D:D:D:P:P:P:P:P...csak valahogy elmaradt...nem tudom miért nem került fel, nah de most..Általában a receptjeim 99,999999%-át a családomtól , vagy barátoktól kapom, jól bevált , sokszor kipróbált dolgok...így ez is ilyen. A tesómtól kaptam:D...Nem szoktam összetörni magam...
10 perces kuglóf:
4 tojássárgáját habosra keverünk 20 dkg cukorral. Hozzáadunk 1 dl tejet, 25 dkg lisztet, 1 sütőport, 1 dl olajat és a felvert tojásfehérjét. ( töredelmesen bevallom én nem szoktam hókuszpókuszolni a tojás szétválogatásával egybe szoktam a cukorhoz hozzádobni:D:D:D:D)
Fele masszát beletesszük a kizsírozott formába. A maradékba kakaót keverünk és a formába csepegtetjük. Ettől lesz márványos..

Nincsenek megjegyzések: